Πέμπτη, 12 Ιουνίου 2008

Η απάντηση του Φοίβου Καρζή

Πριν δυο βδομάδες αναρωτιόμασταν γιατί ο Φοίβος Καρζής σταμάτησε να ανανεώνει το blog του μετά τη μετεγγραφή του στο δυναμικό του City 99.5. Οφείλουμε λοιπόν να δημοσιεύσουμε και την απάντησή του:

Ξαφνικά φέτος το καλοκαίρι... (και όχι πέρυσι, όπως είχε συμβεί στον Τέννεση Ουίλλιαμς) το παρόν μπλογκ βρέθηκε στις συμπληγάδες του καπιταλισμού και ατύχησε...

Δεν πρόλαβε καν να πει ένα "γεια" (αγενέστατο!), ούτε ένα τραγούδι πριν βουτήξει στο Ζάλογγο της εργασιοθεραπείας. Έστω τώρα μια καθυστερημένη και ανεπίκαιρη εξήγηση.

Όπως ίσως γνωρίζουν οι τακτικότεροι από τα κυβερνοστίφη (λέμε τώρα...) των επισκεπτών, οι αναρτήσεις προέρχονταν από το τακτικό ημερήσιο σχόλιο μιας ομότιτλης με το μπλογκ ραδιοφωνικής εκπομπής. Με την αποχώρηση από τον 9.84, εκπομπή δεν υπάρχει και σχόλιο δεν γράφεται. Καμμία δύναμη σε αυτό τον κόσμο δεν είναι ισχυρότερη από την πρωινή ενύπνια οκνηρία, ιδιαίτερα εάν την προηγουμένη έχεις περάσει 12 έως 14 ώρες ξέφρενης διασκέδασης στο γραφείο. Mea culpa, mea maxima culpa.

Τα άσχημα νέα τώρα. Η εκπομπή (ελπίζω ότι) θα ξαναρχίσει το Σεπτέμβρη στο ραδιοσταθμό Σίτυ 99,5 - και οι αναρτήσεις θα ξαναρχίσουν τακτικές καθημέραν.

Εν τω μεταξύ θα γράφω μερικές γραμμές ατάκτως και αραιά. Για όσους, όμως, έχουν μια σπάνια γενετική προδιαγραφή που τους ωθεί στην ανάγνωση δύσπεπτων, μη θερινών κειμένων, θα αναρτώ ένα link για όσα άρθρα δημοσιεύω στον Ελεύθερο Τύπο. Ιδού η αρχή, με θέμα τις τελευταίες δημοσκοπήσεις και την κρίση του δικομματισμού (εξαιρετικό θέμα για σαββατοκύριακο στην παραλία...).

Τετάρτη, 11 Ιουνίου 2008

Κρίσιμες ώρες για το Patra TV

Το studio των ειδήσεων του Patra TV

Για μια ακόμη φορά ο ιδιοκτήτης του Patra TV Αδαμάντιος Πολέμης αποφάσισε το οριστικό κλείσιμο του τηλεοπτικού σταθμού. Χθες βράδυ ο διευθύνων σύμβουλος του Patra TV Γιώργος Ντόκος ανακοίνωσε ότι οι διαπραγματεύσεις και με τον νέο υποψήφιο αγοραστή ναυάγησαν και ότι σήμερα θα καταγγέλλονταν οι συμβάσεις εργασίας των 28 εργαζομένων, θα λάμβαναν τις αποζημιώσεις τους και θα σταματούσε οριστικά η λειτουργία του καναλιού.

Σε ανακοίνωσή του, το διοικητικό συμβούλιο της Ε.Σ.Η.Ε.Π.Η.Ν. κατήγγειλε «την παράνομη, απαράδεκτη και ανάλγητη συμπεριφορά του ιδιοκτήτη του τηλεοπτικού σταθμού Patra TV, εφοπλιστή κ. Αδαμάντιου Πολέμη», τον οποίο χαρακτηρίζει «κακό εργοδότη που θεωρεί τους εργαζόμενους μόνο λογιστικές μονάδες και όχι ανθρώπινες οντότητες».

Η Ε.Σ.Η.Ε.Π.Η.Ν. δρομολογεί «νομικές ενέργειες εναντίον του Πολέμη, όπως καταγγελία στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, ενώ σε ευθετότερο χρόνο θα εξαγγελθούν κινητοποιήσεις και θα ζητηθεί η συνδρομή των τοπικών φορέων ώστε να διασωθούν οι 28 θέσεις εργασίας».

Update: Η «οριστική» απόφαση του Πολέμη για λουκέτο στο Patra TV αποδείχτηκε ευτυχώς τόσο οριστική όσο και οι προηγούμενες. Το μεσημέρι της Τετάρτης η διοίκηση ανακοίνωσε στους εργαζόμενους ότι ξεκίνησε νέος γύρος διαπραγματεύσεων και ότι η εκκαθάριση παγώνει εκ νέου. Οι εργαζόμενοι αποφάσισαν να εργαστούν κανονικά αυτή την εβδομάδα, αναγνωρίζοντας την ανάγκη ενημέρωσης του κοινού για τις συνέπειες του σεισμού, μεταθέτοντας τις κινητοποιήσεις για την επόμενη εβδομάδα.

Για κακούργημα ο Θέμος

Ο 2ος ειδικός ανακριτής, Δημήτρης Οικονόμου, που χειρίζεται την υπόθεση εκβίασης σε βάρος του Χρήστου Ζαχόπουλου, καλεί την Παρασκευή σε απολογία το Θέμο Αναστασιάδη με την κατηγορία της παραβίασης του νόμου περί προσωπικών δεδομένων σε βαθμό κακουργήματος. Το γεγονός ότι οι κατηγορίες είναι σε βαθμό κακουργήματος σημαίνει ότι ο ανακριτής θεωρεί ότι ο Θέμος Αναστασιάδης είχε ίδιον όφελος από την επεξεργασία και τη διακίνηση του επίμαχου DVD.

Μπορούμε να συμπεράνουμε ότι ο ανακριτής συνδέει την υπόθεση της διακίνησης του DVD με την υπόθεση των 5.5 εκατομμυρίων ευρώ. Ίσως έπαιξε ρόλο το (άγνωστο στην κοινή γνώμη) υλικό που προσκόμισε αυτοβούλως στον ανακριτή ο πρώην συνεταίρος του στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα, Μάκης Τριανταφυλλόπουλος.

Δελτίο ANT1: το lead in και το knock out

Την κατρακύλα έχουν πάρει τα ποσοστά τηλεθέασης του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΑΝΤ1, μετά την αυλαία της καθημερινής σειράς «Έρωτας», που έδινε ένα αξιοπρεπές lead in τα τελευταία χρόνια. Το μοντέλο που λάνσαρε ο Νίκος Ευαγγελάτος, το οποίο έδινε βάση σε κοινωνικά και λαϊκιστικά θέματα, δεν μπορεί να σταθεί στον ανταγωνισμό, ενώ η προχειρότητα με την οποία καλύπτονται σοβαρά θέματα πλήττει ολοένα και περισσότερο την αξιοπιστία του ενημερωτικού τμήματος του καναλιού.

Ενόψει της απότομης προσγείωσης της τηλεθέασης, οι ιθύνοντες του καναλιού του Αμαρουσίου προχωρούν σταδιακά στην επίσπευση της ώρας έναρξης. Τη Δευτέρα το δελτίο άρχισε στις 19:55, ενώ την Τρίτη στις 19:50, σπάζοντας την άτυπη συμφωνία με το MEGA να μην ξεκινούν τα δελτία τις καθημερινές πριν τις 19:58.

Αυτό όμως που ξάφνιασε με το δελτίο της Τρίτης ήταν η επιλογή να μην ξεκινήσει με το θέμα των επιπτώσεων του σεισμού ή έστω με το θέμα της απαγωγής του προέδρου του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, αλλά με τον επικείμενο πρώτο αγώνα της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου στο Euro 2008 με τη Σουηδία. Επιλογή που ίσως φέρει πρόσκαιρα νούμερα τηλεθέασης (αν και το κοινό του ΑΝΤ1 είναι κυρίως γυναίκες και ηλικιωμένοι), αλλά μακροπρόθεσμα πλήττει περισσότερο το ήδη τραυματισμένο ενημερωτικό προφίλ του ANT1.

Υπάρχει βέβαια και το ενδεχόμενο το δελτίο να ξεκίνησε στις 19:50 με το θέμα της Εθνικής, για να εκμεταλλευτεί την ανάπαυλα του αγώνα Ισπανία-Ρωσία, που μετέδιδε η ΝΕΤ, και να «κλέψει» για λίγα λεπτά τους ποδοσφαιρόφιλους τηλεθεατές μέχρι την έναρξη του δευτέρου ημιχρόνου.

Update: Τελικά το δελτίο ειδήσεων βρέθηκε και πάλι στην προτελευταία θέση με μονοψήφιο ποσοστό (8.9%), ξεπερνώντας μόνο το δελτίο του Alpha (7.9%). Tην Τετάρτη το δελτίο ξεκίνησε στις 19:51, με αντίστοιχη επιτυχία στο ραβασάκι της AGB (8.7%).

Τρίτη, 10 Ιουνίου 2008

Τον έσωσε ο σεισμός

Ο σεισμός στην Αχαΐα προκάλεσε φθορές στο Δικαστικό Μέγαρο Πατρών, όπως την κατάρρευση της ψευδοροφής στο Κακουργιοδικείο του δευτέρου ορόφου, με αποτέλεσμα να παραμείνει κλειστό χθες προκειμένου να ελεγχθεί η στατική επάρκειά του. Έτσι αναβλήθηκε και η προγραμματισμένη για χθες δίκη του διευθύνοντα Συμβούλου του Patra TV Γιώργου Ντόκου, που κατηγορείται για την απαγόρευση εισόδου που επέβαλλε στους εργαζόμενους του σταθμού την περασμένη Παρασκευή.

Ο Γιώργος Ντόκος παραμένει άφαντος, όπως επίσης και τα οχήματα του καναλιού, με αποτέλεσμα οι δημοσιογράφοι και οι τεχνικοί του σταθμού να χρησιμοποιούν βαν αθηναϊκού σταθμού για να καλύψουν τα ρεπορτάζ του σεισμού. Σύμφωνα με πληροφορίες, σήμερα διεξάγονται στην Αθήνα διαπραγματεύσεις για την πώληση του σταθμού σε υποψήφιο αγοραστή και οι 28 εργαζόμενοι φοβούνται ότι ενδεχόμενο νέο ναυάγιο θα οδηγήσει σε οριστικό κλείσιμο του καναλιού. Άλλωστε ο ιδιοκτήτης του σταθμού, εφοπλιστής Αδαμάντιος Πολέμης, έχει βουλιάξει αρκετά deals στο παρελθόν.

Η έκτη αίσθηση του ANT1


I see dead people...

Ως επιβεβαιωμένη μετέδωσε ο ANT1 την Κυριακή στο κεντρικό του δελτίο την είδηση ότι οι νεκροί από τον σεισμό δεν είναι δύο αλλά τέσσερις. Την είδηση μετέδωσε ο ανταποκριτής του ΑΝΤ1 στην Περιοχή, Κωνσταντίνος Φλαμής, που είναι ταυτόχρονα ο παρουσιαστής του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του πατρινού καναλιού SuperB και εκδότης της εβδομαδιαίας εφημερίδας «Κόσμος της Πάτρας».

Ο Φλαμής υποστήριξε ότι γνωρίζει τα ονόματα των δύο επιπλέον νεκρών, ενώ ο Νίκος Ευαγγελάτος επανέλαβε αρκετές φορές την «αποκλειστική» πληροφορία, η οποία μεταδιδόταν καθ' όλη τη διάρκεια του δελτίου του ANT1 στα «super» του δελτίου. Στα επόμενα δελτία, χωρίς κάποια εξήγηση ή δικαιολογία, ο αριθμός των νεκρών μειώθηκε και πάλι στους δύο.

Στο μέτωπο της AGB, ο ΑΝΤ1 την Κυριακή, αν και ήταν το μόνο κανάλι που επιστράτευσε τον κεντρικό του παρουσιαστή για την παρουσίαση του δελτίου, βρέθηκε στην προτελευταία θέση, ξεπερνώντας μόνο το δελτίο(?) του Star. Και τη Δευτέρα, το δελτίο του Νίκου Ευαγγελάτου βρέθηκε στην προτελευταία θέση με μονοψήφιο ποσοστό (9.9%), ξεπερνώντας μόνο τις ειδήσεις του Alpha (6.7%).

Δευτέρα, 9 Ιουνίου 2008

Το MEGAλο come-back του Καμπουράκη


«Όλγα μου» - «Δημήτρη μου»

MEGA, 9 Ιουνίου 2008 20:00Έπρεπε να γίνει σεισμός για να επιστρέψει ο Δημήτρης Καμπουράκης σε παράθυρο δελτίου με παρουσιάστρια την Όλγα Τρέμη. Ο Καμπουράκης είχε «κοπεί» μετά τη δημοσιοποίηση της συνομιλίας του με το Στέφανο Χίο, σχετικά με το αν είχαν δει το DVD Ζαχόπουλου στο MEGA.

Ο Δημήτρης Καμπουράκης είχε εμφανιστεί και χθες στο κεντρικό δελτίο του MEGA, που παρουσίαζε όμως ο Νίκος Στραβελάκης, ενώ τον είχε προσκαλέσει και δύο φορές ο Γιάννης Πρετεντέρης στην εκπομπή Ανατροπή (14 Απριλίου και 12 Μαΐου).

Εν τω μεταξύ εμφανίστηκαν και πάλι σενάρια επιστροφής του Δημήτρη Καμπουράκη στον ΑΝΤ1 (π.χ. στο blog της Ζούγκλας), με αφορμή την εμφάνισή του στο ραδιόφωνο του ANT1 την Κυριακή 1 Ιουνίου. Η αλήθεια είναι ότι ο δημοσιογράφος, που είχε διατελέσει διευθυντής ειδήσεων του ANT1 Radio, συμμετείχε σε εκπομπή στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 20 χρόνια του ραδιοσταθμού.

Σάββατο, 7 Ιουνίου 2008

Το χρονικό των εξελίξεων στο Patra TV

Στις 28 Μαΐου, η γενική συνέλευση των μετόχων του Patra TV αποφάσισε το κλείσιμο και την οικονομική εκκαθάριση του σταθμού. Ωστόσο ο ιδιοκτήτης Αδαμάντιος Πολέμης και ο διευθύνων σύμβουλος Γεώργιος Ντόκος κράτησαν την απόφαση αυτή ως επτασφράγιστο μυστικό, παραπλανώντας τους εργαζόμενους με δήθεν προετοιμασίες του προγράμματος της επόμενης τηλεοπτικής χρονιάς και ανακοινώσεις για αγορά νέου τεχνικού εξοπλισμού.

Στις 2 το πρωί της Παρασκευής 6 Ιουνίου, η ιδιοκτησία του Patra TV προχώρησε στην απομάκρυνση μέρους του τεχνικού εξοπλισμού του καναλιού και στην αλλαγή των κλειδαριών, ώστε να αποφευχθεί η είσοδος των εργαζομένων και ενδεχόμενη κατάληψη των εγκαταστάσεων, όπως είχε γίνει το 2006.

Έξω από το Patra TVΣτις 8 το πρωί ο Νίκος Ξανάλατος, διευθυντής ειδήσεων του Patra TV, φτάνοντας στα γραφεία του καναλιού βρήκε σεκιουριτάδες που του απαγόρευσαν την είσοδο χωρίς να του εξηγήσουν το λόγο της παρουσίας τους. Υπέθεσε ότι έγινε διάρρηξη και τηλεφώνησε στον Ντόκο, ο οποίος τον ενημέρωσε για την απόφαση του Πολέμη να βάλει λουκέτο στο Patra TV. Οι εργαζόμενοι που άρχισαν να φτάνουν στο χώρο εργασίας τους έβλεπαν έκπληκτοι τον κλοιό των ανδρών της ιδιωτικής εταιρείας φύλαξης.

Μέσα στο Patra TVΣτο χώρο κατέφτασαν ο πρόεδρος της Ε.Σ.Η.Ε.Π.Η.Ν. Απόστολος Βουλδής, συνάδελφοι από άλλα μέσα ενημέρωσης, το προεδρείο του Εργατικού Κέντρου αλλά και πολιτικοί παράγοντες της Αχαΐας. Μετά την προσπάθεια του Ντόκου να ξαναμπεί στο κτίριο, οι εργαζόμενοι επιτέθηκαν στον κλοιό των σεκιουριτάδων και κατάφεραν να εισέλθουν στα γραφεία τους.

Patra TV Γεγονότα, Σάββατο 7 ΙουνίουΟ Ξανάλατος μαζί με εργαζόμενους κατευθύνθηκαν στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα για να κατέθεσουν μήνυση για το lock-out. Στις 2 το μεσημέρι η αστυνομία προχώρησε στην προσαγωγή του Ντόκου από τις εγκαταστάσεις του σταθμού. Η δίκη ορίστηκε για την προσεχή Δευτέρα.

Αργά το βράδυ ανακοινώθηκε στους εργαζόμενους η προσωρινή επαναλειτουργία του καναλιού, μέχρι να βρεθεί νέος αγοραστής.

Και πάλι φουρτούνες στο Patra TV

Patra TVΤο πρωί της Παρασκευής οι εργαζόμενοι του Patra TV που πήγαιναν στην εργασία τους βρήκαν τις πόρτες κλειστές και φυλαγμένες από σεκιουριτάδες που είχε προσλάβει ο αντιπρόεδρος και διευθυντής του καναλιού Γεώργιος Ντόκος. Ο ιδιοκτήτης του καναλιού, μεγαλοεφοπλιστής Αδαμάντιος Πολέμης (πρόσφατα έγινε γνωστός και ως μέλος της ενδεκάδας της Παναθηναϊκής Ενωτικής Κίνησης, υπό τον Ανδρέα Βγενόπουλο), αποφάσισε απροειδοποίητα να διακόψει τη λειτουργία του, αφήνοντας στο δρόμο τους 28 εργαζόμενους.

Patra TV, 7 Ιουνίου 2008, 01:46 π.μ.Οι εργαζόμενοι, όπως και πριν δυο χρόνια, προχώρησαν σε κατάληψη του σταθμού και εκπομπές καταγγελίας της ιδιοκτησίας, αλλά η ιδιοκτησία αρχικά έθεσε εκτός λειτουργία τον πομπό και στη συνέχεια αποφάσισε την επαναλειτουργία του καναλιού με κανονικό πρόγραμμα. Η Ε.Σ.Η.Ε.Π.Η.Ν. εξήγγειλε τετράωρη στάση εργασίας για τη Δευτέρα (9:00-13:00), κατά τη διάρκεια της οποίας θα πραγματοποιηθεί συνέλευση στα γραφεία της.

Ανακοινώσεις: Σ.Τ.TΗΛ.Ν.Ε., Π.Ο.Ε.ΣΥ. (pdf), Γ.Σ.Ε.Ε.

Το Patra TV ιδρύθηκε το 1992 από το δημοσιογράφο και συγγραφέα Τάκη Κωνσταντινόπουλο. Το 2001, πέρασε ολοκληρωτικά στα χέρια του Πολέμη (για νομικούς λόγους από 25% Αδαμάντιος Πολέμης, Ευαγγελία Πολέμη, Λεωνίδας Πολέμης και Primary Enterprises Inc.), ο οποίος επένδυσε μεγάλα κεφάλαια για τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού και των εγκαταστάσεων.

Τον Ιούλιο του 2006, βλέποντας τις επενδύσεις του να μην αποφέρουν κέρδη, αποφάσισε να αναστείλει τις ενημερωτικές εκπομπές του σταθμού και να προβεί σε μαζικές απολύσεις δημοσιογράφων και τεχνικών. Τα έσοδα από τα τηλεπαιχνίδια-απάτη (τύπου Photo Fault) ήταν πλέον παρελθόν και το κανάλι έμπαινε μέσα €15.000 το μήνα. Οι εργαζόμενοι αποφάσισαν να προχωρήσουν σε επ' αόριστον κατάληψη των εγκαταστάσεων του σταθμού, πραγματοποιώντας και συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Γεωργίου της Πάτρας. Ο Πολέμης αναγκάστηκε να υποχωρήσει, ξεκινώντας παράλληλα προσπάθειες να πωλήσει το κανάλι.

Αρκετοί επιχειρηματίες ενδιαφέρθηκαν να αγοράσουν το κανάλι, αλλά το υπερβολικό τίμημα που ζητούσε ο Πολέμης οδηγούσε τις διαπραγματεύσεις σε ναυάγιο. Το Μάρτιο του 2008 ο Θανάσης Λάλας και ο Γιώργος Πανόπουλος (ιδιοκτήτες από το 2006 της ιστορικής εφημερίδας Πελοπόννησος) συμφώνησαν να αγοράσουν το κανάλι και μάλιστα το ανακοίνωσαν στους εργαζομένους, αλλά την τελευταία στιγμή και αυτό το deal ναυάγησε.

Τρίτη, 3 Ιουνίου 2008

Real dreams

RealNews θα ονομάζεται η εβδομαδιαία εφημερίδα που ετοιμάζουν ο Νίκος Χατζηνικολάου και ο Ανδρέας Κουρής, σύμφωνα με το blog της Ζούγκλας. Όπως μας ενημερώνει και ο αδελφός τηλεορασάκιας, έχει ήδη κατωχυρωθεί και το domain realnews.gr.

Ψάχνοντας το θέμα κι εμείς βρήκαμε ότι έχει κατωχυρωθεί και το domain realsports.gr. Να υποψιαστούμε ότι τα σχέδια του επιχειρηματικού ζευγαριού περιλαμβάνουν και αθλητική εφημερίδα;

Τετάρτη, 28 Μαΐου 2008

Δικτυακή τηλεόραση από τον Κούλογλου

www.banana-republic.gr, 28 Μαΐου 2008

Banana Republic (ελληνιστί Μπανανία) ονομάζεται το νέο project του Στέλιου Κούλογλου και της ομάδας του Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα. Ο δικτυακός τόπος banana-republic.gr, που τώρα λειτουργεί δοκιμαστικά, στοχεύει να εξελιχθεί σε δικτυακό τηλεοπτικό σταθμό, «με την ενεργή συμμετοχή των χρηστών». Στην παρούσα φάση, μπορείτε να δείτε ολόκληρη την επίμαχη εκπομπή «Επιβιώνοντας στην Ελλάδα με 700€», που φέρεται να προκάλεσε την αποπομπή Κούλογλου από την ΕΡΤ.

Τρίτη, 27 Μαΐου 2008

Τι απέγινε το blog του Φοίβου Καρζή;

Φοίβος ΚαρζήςΤην Παρασκευή 9 Μαϊού ανακοινώθηκε από την εταιρεία «Ραδιοφωνικές Επιχειρήσεις City» η πρόσληψη του Φοίβου Καρζή ως διευθυντή ειδήσεων και ενημέρωσης του ραδιοφωνικού σταθμού City 99.5.

Ο Φοίβος Καρζής, που ως τότε εργαζόταν στο δημοτικό ραδιόφωνο Αθήνα 9.84, διατηρεί από το Νοέμβριο του 2006 το blog Ο Σφυγμός της Μέρας, το οποίο και ανανέωνε σχεδόν καθημερινά. Ωστόσο, από τη μεταπήδηση του στον City έχει σταματήσει να δημοσιεύει στο blog. Προβλέπεται κάτι τέτοιο από τη συμφωνία του με τη Γιάννα Αγγελοπούλου;

Δευτέρα, 26 Μαΐου 2008

Ευχαριστούμε το ΠΑΡΟΝ

Παρόν, 25 Μαΐου 2008

Ευχαριστούμε το ΠΑΡΟΝ για την αναφορά του στο MediaGreece. Ευκαιρίας δοθείσης, να σημειώσουμε ότι η εφημερίδα του Μάκη Κουρή είναι η εφημερίδα με την καλύτερη ενημέρωση για το χώρο των media με τις «Τυπολογίες», που καταλαμβάνουν κάθε Κυριακή 4 σελίδες μεγάλου μεγέθους.

Πέμπτη, 22 Μαΐου 2008

Ιδού το zougla.gr live

www.zougla.gr Κυκλοφορούμε

Για όσους ανυπομονούν να δουν το zougla.gr, σας το παρουσιάζουμε πριν την αυριανή του πρεμιέρα: το επίσημο site και το επίσημο blog. Το blog, παρά την έκκληση «Είμαστε εδώ και περιμένουμε τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας», δεν επιτρέπει (προς το παρόν;) σχολιασμό των αναρτήσεων.

www.zougla.gr

Τα «κομμένα» δελτία του Zougla News

Μετά τη διαρροή των δοκιμαστικών δελτίων ειδήσεων του zougla.gr σε blogs (όπως εδώ ή εδώ) ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος και η ομάδα του προχώρησαν στη διαγραφή των βίντεο από το κανάλι της Ζούγκλας στο Brightcove. Ήμασταν από τους λίγους που προλάβαμε να τα δούμε και, όντας προνοητικοί, τα κρατήσαμε για αρχειακούς λόγους.

Το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων της Τετάρτης 21 Μαϊού που παρουσίασε η Γεωργία Ευσταθίου (πρώην μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας του Θέμου Αναστασιάδη):

Το απογευματινό δελτίο ειδήσεων της Τετάρτης 21 Μαϊού που παρουσίασε ο Μάνος Νιφλής (πρώην στυλοβάτης του Alpha 9.89, που παραιτήθηκε από το ραδιοφωνικό σταθμό πέρυσι τον Οκτώβριο για να μεταπηδήσει στον Real FM):

Το βραδινό δελτίο ειδήσεων της Τετάρτης 21 Μαϊού, με τον ίδιο παρουσιαστή:

Όπως ανακοίνωσε ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος από τη ραδιοφωνική του εκπομπή στον ANT1, το Zougla Online θα λειτουργεί κανονικά από αύριο Παρασκευή 23 Μαΐου.

Πρόγευση από webtv.zougla.gr

webtv.zougla.grΜια πρώτη γεύση από τη δικτυακή εφημερίδα τηλεόραση Ζούγκλα, που ετοιμάζει ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος και η δημοσιογραφική του ομάδα, πήραμε χθες. Στη σελίδα webtv.zougla.gr, που αυτή τη στιγμή δεν αποκρίνεται, υπήρχε χθες φόρμα αποστολής βίντεο, που απαιτούσε τη δημιουργία λογαριασμού στο Brightcove. Δε χρειαζόταν να ήταν κανείς χάκερ για να εντοπίσει το κανάλι της Ζούγκλας στο Brightcove.

Εκεί μπορεί κανείς να δει τα δοκιμαστικά δίλεπτα τηλεοπτικά δελτία, όπως τα χθεσινά των 12:00 με τη Γεωργία Ευσταθίου, των 18:00 και των 22:00 με τον Μάνο Νιφλή. Το πρώτο δοκιμαστικό δελτίο ήταν αυτό της Τετάρτης 14 Μαϊού. Ακόμη δεν έχουμε δει δελτίο με παρουσιάστρια την Αλεξάνδρα Καπελετζή και δεν έχουμε μάθει από πού αντλεί το Zougla News τα πλάνα του. Είναι φανερό ότι τα δελτία ειδήσεων δεν θα μεταδίδονται live, αλλά μαγνητοσκοπημένα.

Όσο για την έντυπη έκδοση της Ζούγκλας, θα πρέπει να περιμένουμε το Πάσχα του 2009, λίγο πριν τις ευρωεκλογές, αφού κάτι τέτοιο προβλέπεται στην ανεπίσημη συμφωνία του Μάκη με το Γιώργο Μπόμπολα, όταν ο πρώτος πούλησε στο δεύτερο το μερίδιό του στο Πρώτο ΘΕΜΑ, το 40% δηλαδή των μετοχών της εφημερίδας.

Update: Μετά τη διαρροή του καναλιού της Ζούγκλας, άρχισαν να διαγράφονται τα βίντεο από το Brightcove.

Τρίτη, 20 Μαΐου 2008

Διαδήλωση για Κούλογλου μέσω facebook

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας με αφορμή την αποπομπή του Στέλιου Κούλογλου από την ΕΡΤ προγραμματίζεται το Σάββατο 24 Μαΐου (ανήμερα του τελικού της Eurovision) στις 7:00 μ.μ. έξω από το ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής. Τη συγκέντρωση διοργανώνει ομάδα του facebook, στην οποία συμμετέχουν περισσότερα από 20.000 μέλη. Στο κάλεσμα διαβάζουμε:

Από την συνεχή ποιοτική υποβάθμιση στο τηλεοπτικό πεδίο της ενημέρωσης επιστρέψαμε στις εποχές της καλυμμένης λογοκρισίας. Στις εποχές που το ρεπορτάζ το οποίο ενοχλούσε τα αφτιά των κυβερνώντων και των διοικούντων δεν έπαιρνε ποτέ έγκριση με την αιτιολογία ότι δε μας αρέσει το περιεχόμενό του...

Εχτές θύμα αυτής ήταν ο δημοσιογράφος Στέλιος Κούλογλου, αύριο κάποιος άλλος... Στο τέλος θα είναι η ίδια η ενημέρωση και η ελευθεροτυπία. Αν δεν αντιδράσουμε τώρα, τα χειρότερα έπονται.

Την ώρα λοιπόν που η ΕΡΤ θα προχωρεί στην αποθέωση του Ευρω-θεάματος που φαίνεται να είναι η κατεύθυνση της διοίκησής της, εμείς με την παρουσία μας θα δηλώνουμε:

  • την καταδίκη οποιασδήποτε προσπάθειας ή απόπειρας λογοκρισίας δημοσιογράφου και δημοσιογραφικής - ενημερωτικής εκπομπής από την εκάστοτε διορισμένη διοίκηση της ΕΡΤ, δηλαδή την παρέμβαση της εκάστοτε κυβέρνησης και κρατικής εξουσίας στο δημοσιογραφικό λειτούργημα.
  • την στήριξή μας στον Στέλιο Κούλογλου, έναν διεθνώς καταξιωμένο δημοσιογράφο, ως ελάχιστη ανταπόδοση για την προσφορά του στην ποιότητα της ενημέρωσής μας και τον σεβασμό με τον οποίο αυτός μας έχει αντιμετωπίσει
  • την καταδίκη της απαξιωτικής συμπεριφοράς της διοίκησης προς το πρόσωπό του
  • Την απαξίωση της ΕΡΤ προς την δουλειά της ομάδας του ΡΧΣ και του δημοσιογράφου Στέλιου Κούλογλου την εκλαμβάνουμε ως απαξίωση προς το πρόσωπό ΜΑΣ, ως απαξίωση προς το πρόσωπο του κάθε τηλεθεατή που θεωρεί ότι του αξίζει ΚΑΙ κάτι περισσότερο
  • την επιθυμία μας για ένα καλύτερο τηλεοπτικό τοπίο που θα παραμείνει μακριά από προγράμματα απαξίωσης της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.

Σε μια εποχή που η επικαιρότητα περιορίζεται στο εφήμερο και το κοινώς αποδεκτό, η διακοπή αυτών των εκπομπών δεν μπορεί παρά να εκληφθεί ως έμμεση και επιλήψιμη μέθοδος ανελευθερίας και παραμορφοποίησης. Όσο κάποιοι φιλοδοξούν να ταΐζουν το τηλεοπτικό κοινό με φιέστες και πανηγυράκια για να αποπροσανατολίζουν το λαό από τα πραγματικά του προβλήματα, εμείς οφείλουμε να αντιδράσουμε για να ακουστεί η φωνή μας. Γιατί εμείς πληρώνουμε την εισφορά υπερ της ΕΡΤ. Η δημόσια τηλεόραση δεν ανήκει σε κανέναν υπουργό ή πρόεδρο για να κοβει εκπομπές με βάση τα προσωπικά του αισθητικά κριτήρια. Ανήκει σε όλους μας και για αυτό πρέπει να διαμαρτυρηθούμε δυναμικά ενάντια σε κάθε λογική λογοκρισίας και ποιοτικής υποβάθμισης της ενημέρωσης...

Για αυτό σε καλούμε σε μια ειρηνική συνάθροιση-διαμαρτυρία το Σάββατο το βράδυ 24 Μαΐου, έξω από το Ραδιοτηλεοπτικό μέγαρο της ΕΡΤ...

Όχι στην καλυμμένη λογοκρισία, όχι στην υποβάθμιση της ενημέρωσης. Η φωνή σου μπορεί να ακουστεί, ένωσέ τη με τη δική μας...

Δευτέρα, 19 Μαΐου 2008

Liagas for president

Με ενδιαφέρον διαβάσαμε τη συνέντευξη που παραχώρησε στην Εύη Δασκαλάκη του Kolonaki Press ο Γιώργος Λιάγκας. Ιδιαίτερα προσεχτικός ήταν ο παρουσιαστής του δελτίου ειδήσεων του Star στις απαντήσεις που έδωσε σχετικά με το κανάλι, για να μην αντικρύσει εκ νέου κίτρινη κάρτα από το Σταμάτη Μαλέλλη.

Στη συνέντευξη διαβάζουμε ότι τα υπόλοιπα κανάλια «προσπαθούν να αντιγράψουν το μοντέλο ειδήσεων του STAR, και γενικά του STAR ως καναλιού». Σε ό,τι αφορά την πολιτική σταδιοδρομία του (απέτυχε να εκλεγεί με το ΠΑΣΟΚ στη Λάρισα), ενδιαφέρουσα είναι και η σύγκριση που κάνει με τον Αλέξη Τσίπρα: «Αν λάβουμε υπόψη μας ότι και ο Αλέξης Τσίπρας είναι ένας lifestyle πολιτικός, ο οποίος στις δημοσκοπήσεις φαίνεται να έχει εκτοξεύσει τα ποσοστά του Συνασπισμού στα 15-17 τοις εκατό, φαίνεται ότι και ο κόσμος τελικά ζητάει -αν θεωρήσουμε ότι εγώ είμαι ανάλαφρος υποψήφιος- λίγο πιο ανάλαφρους υποψηφίους».

Κι ένα quiz: Ποιον εννοεί ο Γιώργος Λιάγκας στο ακόλουθο απόσπασμα;

Πριν από 3 χρόνια στο STAR παρουσίαζα μια βραδινή κοινωνικοπολιτική εκπομπή, το «Συνήθη ύποπτο» κάθε Τετάρτη βράδυ. Την ίδια ώρα λοιπόν, σε ένα άλλο κανάλι ήταν ένας άλλος συνάδελφός μας, παρουσιαστής δημοσιογράφος που είχε εκπομπή. Υπήρχε πολύς ανταγωνισμός εκ μέρους του σε σημείο που έκλεινα καλεσμένους για να έρθουν στην εκπομπή μου γιατί κάποιες στιγμές είχαμε το ίδιο θέμα και μου τους έπαιρνε. Θυμάμαι είχα κλείσει έναν καλεσμένο και του είχα πληρώσει το ταξί για να έρθει -αυτό είθισται όταν καλούμε κάποιον- και όταν τον πήρε τηλέφωνο ο υπεύθυνος παραγωγής της εκπομπής μου να τον ρωτήσει γιατί αργεί και του απάντησε ο ταξιτζής ότι τον κατευθύνει σε άλλο κανάλι, σε άλλη εκπομπή παρόλο που τον είχα κλείσει εγώ. Τον είχε πάρει ο άλλος παρουσιαστής και τον απείλησε ότι αν δεν πάει στη δική του εκπομπή θα βγει και του κάνει πόλεμο.

Κυριακή, 18 Μαΐου 2008

Ουραγός η Ελλάδα στην Ελευθερία του Τύπου

Η Ελλάδα, η Ιταλία (ελέω Μπερλουσκόνι) και η Τουρκία βρίσκονται στις τρεις τελευταίες θέσεις της κατάταξης των χωρών της Δυτικής Ευρώπης αναφορικά με την ελευθερία του τύπου, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της μη κυβερνητικής οργάνωσης Freedom House (pdf).

Στην παγκόσμια κατάταξη, ανάμεσα σε 195 χώρες η Ελλάδα μοιράζεται την 56η θέση μαζί με τη Γκάνα και το Μαλί. Τις πρώτες θέσεις καταλαμβάνουν οι βορειοευρωπαϊκές χώρες (Φινλανδία, Ισλανδία, Δανία, Νορβηγία), ενώ οι ΗΠΑ βρίσκονται στην 21η θέση και η Ρωσία στην 170ή.

Στην έκθεση για την Ελλάδα καταγράφεται η κριτική για νομοθετικές παρεμβάσεις που περιορίζουν την πρόσβαση μειονοτήτων στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης: «Ο προτεινόμενος νόμος ορίζει ότι η κύρια γλώσσα μετάδοσης των ραδιοφωνικών σταθμών πρέπει να είναι η ελληνική. Απαιτεί επίσης από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς να διατηρούν ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό σε αποθεματικό ως εγγύηση και να προσλαμβάνουν συγκεκριμένο αριθμό μόνιμου προσωπικού, παράγοντες που και οι δύο πλήττουν δυσανάλογα τους μικρότερους, μειονοτικούς σταθμούς».

Στην έκθεση αναφέρεται η φυλάκιση του συνδικαλιστή Δημήτρη Τρίμη για τη συνδικαλιστική δράση του κατά την απεργία του 2004 και η καταδίκη της Ελλάδας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για το νόμο περί αστικής ευθύνης δημοσιογράφων, στο οποίο είχε προσφύγει ο μακαρίτης Νικήτας Λιοναράκης, μετά από καταδίκη του από την ελληνική Δικαιοσύνη για δηλώσεις που έκανε ο Μανώλης Βασιλάκης σε ραδιοφωνική εκπομπή του στην ΕΡΤ (πληροφορίες εδώ).

Σε ό,τι αφορά τις κυβερνητικές παρεμβάσεις, η έκθεση αναφέρει: «Τα ΜΜΕ, δημόσια και ιδιωτικά, είναι σε μεγάλο βαθμό ελεύθερα από κυβερνητικούς περιορισμούς, αλλά οι κρατικοί σταθμοί τείνουν να δημοσιογραφούν σύμφωνα με την επίσημη γραμμή. Ωστόσο, ευαίσθητα πολιτικά ζητήματα -όπως η κατάσταση των Μακεδόνων και άλλων εθνικών μειονοτήτων στη χώρα- εξακολουθούν να προκαλούν κυβερνητικές πιέσεις και οδηγούν σε αυτο-λογοκρισία. Η ραδιοτηλεόραση είναι σε μεγάλο βαθμό αρρύθμιστη και πολλοί ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί δεν έχουν αδειοδοτηθεί».

Σάββατο, 17 Μαΐου 2008

ΕΡΤ: Απειλεί με μηνύσεις τον Κούλογλου

Christos Panagopoulos @ Reuters

Η διοίκηση της ΕΡΤ απειλεί να σύρει στα δικαστήρια το δημοσιογράφο Στέλιο Κούλογλου, με αφορμή τις δηλώσεις του για «λογοκρισία» των εκπομπών του. Σε δηλώσεις του στο πρακτορείο Reuters, ο πρόεδρος της ΕΡΤ Χρήστος Παναγόπουλος υποστήριξε: «Η εκπομπή είχε ολοκληρώσει τον κύκλο της, πάλιωνε και δεν κόμιζε τίποτα καινούριο. Δεν υπάρχει καμία λογοκρισία και αν ο κ. Κούλογλου εξακολουθήσει να το ισχυρίζεται, θα πρέπει να το αποδείξει στο δικαστήριο».

Στο μέτωπο της Βουλής, ο υπουργός Τύπου Επικρατείας Θεόδωρος Ρουσόπουλος, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Φώτη Κουβέλη, είπε: «Θα παρακαλέσω και θα προκαλέσω, αν μου επιτρέπετε την έκφραση, τον οποιοδήποτε μπορεί να αναφέρει έστω ένα περιστατικό λογοκρισίας στην ΕΡΤ τα τελευταία τέσσερα χρόνια».

Την απάντηση τη δίνει ο Στέλιος Κούλογλου, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Ανδρέα Καψαμπέλη του Press-gr, θυμίζοντας στον υπουργό ότι «η πρώτη ενημερωτική εκπομπή που προσπάθησε να λανσάρει (με παρουσιαστές Αυγερόπουλο, Κουβαρά και Παπαδάκου) λογοκρίθηκε από το πρώτο επεισόδιο. Οι δημοσιογράφοι είχαν εξασφαλίσει συνεντεύξεις από τον δικηγόρο του Κάρλος και τον Γιωτόπουλο. Αλλά το επεισόδιο δεν βγήκε ποτέ στον αέρα και η εκπομπή γρήγορα εκφυλίστηκε».

Στην ίδια συνέντευξη, ο Κούλογλου, ερωτηθείς για το πώς τεκμηριώνει τους πολιτικούς λόγους της λογοκρισίας, παραπέμπει στα περιστατικά που έχει ήδη διηγηθεί και προσθέτει: «Βλέπετε κανένα άλλο λόγο για να κοπούν δύο κατά γενικά ομολογία επιτυχημένες εκπομπές; Το "Ρεπορτάζ χωρίς Σύνορα" της Πέμπτης έφτασε το 12% -με μέσον όρο ΕΤ1 ούτε 3- και ήταν και επανάληψη».

Παρασκευή, 16 Μαΐου 2008

Έμμεση λογοκρισία Κούλογλου

Δε χρειάζεται να λογοκρίνουν την εκπομπή «Επιβιώνοντας στην Ελλάδα με 700 ευρώ» του Στέλιου Κούλογλου στην ΕΡΤ. Θα μεταδοθεί κανονικά από την ΕΤ1 την Πέμπτη 22 Μαΐου, την ώρα που η ΝΕΤ θα μεταδίδει το δεύτερο ημιτελικό του 53ου διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision. Πόσους τηλεθεατές θα μπορέσει να αποσπάσει ο Στέλιος Κούλογλου;

Πέμπτη, 15 Μαΐου 2008

Ακόμα τρία χρόνια η Μενεγάκη στον Alpha

Την ανανέωση της συνεργασίας του με την Ελένη Μενεγάκη για τρία ακόμα χρόνια ανακοίνωσε ο Alpha, βάζοντας τέλος στις φήμες για επιστροφή της «ωραίας Ελένης» στον ΑΝΤ1. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του Alpha, το κανάλι «θα της ανοίξει κι άλλες ζώνες του προγράμματός του, επενδύοντας στη μοναδικότητά της και στο χάρισμά της να είναι πάντα και παντού πρωταγωνίστρια», κάτι που μεταφράζεται σε εβδομαδιαίο βραδινό σόου. Σύμφωνα με πληροφορίες, το ύψος του συμβολαίου ανέρχεται σε 2 εκατομμύρια ευρώ.

Έτσι, μετά τη Μαριέτα Χρουσαλά, που λίγες μέρες νωρίτερα ανανέωσε τη συνεργασία της με το ALTER, χάθηκε και ο δεύτερος μεταγραφικός στόχος του ΑΝΤ1 για την πρωινή ζώνη και η Ελεονόρα Μελέτη βλέπει το μέλλον της με μεγαλύτερη αισιοδοξία.

Τρίτη, 13 Μαΐου 2008

Πώς να κρατήσεις την εκπομπή σου στην ΕΡΤ

Επιβεβαιώνει ο πρόεδρος της ΕΡΤ Χρήστος Παναγόπουλος το Στέλιο Κούλογλου, ότι οι εκπομπές του κόβονται απλά επειδή δεν του αρέσουν. Όπως δήλωσε στη δημοσιογράφο Μελίνα Βαλτζή στην εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος, «Η εκπομπή σταματάει γιατί δεν μου αρέσει. Έχει παλιώσει. Έχω άλλες εκπομπές που με καλύπτουν». Αντίστοιχη και η δήλωσή του στην Ελευθεροτυπία: «Είπα στον κ. Κούλογλου ότι δεν μου αρέσει η εκπομπή, δεν μου χρειάζεται και πιστεύω ότι ο κύκλος της έκλεισε». Με την ίδια λογική, θα περιμένουμε τον πρόεδρο της ΕΡΤ να κόβει τη μετάδοση αγώνων ποδοσφαίρου αν δεν του αρέσει το ποδόσφαιρο που παίζεται ή τη Eurovision αν δεν του αρέσουν τα τραγούδια.

Προφανώς, στον πρόεδρο της ΕΡΤ αρέσουν εκπομπές με άλλο ύφος και περιεχόμενο, όπως για παράδειγμα η εκπομπή «Ουδείς Αναμάρτητος» με την Άννα Παναγιωταρέα. Στο παρακάτω βίντεο, η καθηγήτρια δημοσιογραφίας δίνει ένα μάθημα για το πώς να κρατήσεις την εκπομπή σου στην ΕΡΤ. Η εκπομπή της μετρά 4 χρόνια ζωής, όσο και η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.

Νέα ανακοίνωση ΕΡΤ για Κούλογλου

Δεύτερη ανακοίνωση βγήκε από τη διοίκηση της ΕΡΤ για την αποπομπή του Στέλιου Κούλογλου, αφού στη βιασύνη της να ανακοινώσει το διαζύγιο, ξέχασε να βρει μια δικαιολογία για το κόψιμο των δύο εκπομπών-κόσμημα «Θεματική βραδιά» και «Ρεπορτάζ χωρίς σύνορα». Απαντώντας στην επιστολή Κούλογλου, o γενικός διευθυντής τηλεόρασης Δημήτρης Γόντικας αναφέρει:

  1. Αναφέρεστε σε προσπάθειά σας τουλάχιστον ενός μηνός να εξασφαλίσετε επιστολή από την ΕΡΤ. προκειμένου να σας εκδοθεί δημοσιογραφική βίζα για ταξίδι στην Κίνα. Στη δική μου αντίληψη το θέμα αυτό ήρθε την 8/5/2008 όταν και απάντησα. Εάν μάλιστα το είχα πληροφορηθεί νωρίτερα, θα σας είχα καταστήσει αμέσως σαφές ότι τα σχετικά με την Κίνα προγράμματα έχουν προ πολλού αποφασισθεί κι εγκριθεί.
  2. Περαιτέρω, σας γνωρίζω ότι η ΕΡΤ εδώ και πολλούς μήνες έχει εισέλθει σε διαδικασία συνεννόησης με την CCTV για την ανταλλαγή προγραμμάτων καθώς και έχει προγραμματίσει την παραγωγή πολλών άλλων προγραμμάτων σχετικών με την Κίνα. Άρα, σε σχέση με το προαναφερόμενο θέμα έχουμε καλύψει τις προγραμματικές μας ανάγκές και η από μέρους σας μη έγκαιρη ενημέρωση καθιστά την ένταξη και της δική σας σχετικής εκπομπής αδύνατη.
  3. Ο πρόεδρος της ΕΡΤ Α.Ε, κ. Χρήστος Παναγόπουλος στην συνάντηση που είχαμε οι τρεις μας την 12η Μαΐου 2008 σας ενημέρωσε ότι η ΕΡΤ δεν προτίθεται να εντάξει εκ νέου στο πρόγραμμά της τις εκπομπές «Θεματική βραδιά» και «Ρεπορτάζ χωρίς σύνορα», καθώς η Διοίκηση της Εταιρείας θεωρεί ότι οι ανωτέρω εκπομπές έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο τους.

Ελπίζουμε ο Στέλιος Κούλογλου να συνεχίσει τις εκπομπές του από κάποια άλλη τηλεοπτική στέγη και να ολοκληρώσουν τον κύκλο τους η αναξιοκρατία, οι πελατειακές σχέσεις, η λογοκρισία, η αυθαιρεσία και η υποκρισία των διοικούντων της ΕΡΤ και των πολιτικών προϊσταμένων τους.

Από το site της εκπομπής: ενημέρωση και αντιδράσεις

Άφεση αμαρτιών Καμπουράκη

MEGA, Ανατροπή, Δευτέρα 12 Μαΐου 2008Πριν ένα μήνα το MEGA έλυσε τα περιοριστικά μέτρα στο Δημήτρη Καμπουράκη εξαιτίας της συνομιλίας του με το Στέφανο Χίο, επιτρέποντας τη συμμετοχή του στο πάνελ της εκπομπής Ανατροπή του Γιάννη Πρετεντέρη. Ο Δημήτρης Καμπουράκης εμφανίστηκε εκ νέου σήμερα στην ίδια εκπομπή (με το ίδιο σακάκι, αλλά διαφορετικό πουκάμισο), γεγονός που μάλλον προμηνύει την παραμονή του στο κανάλι. Άλλωστε, ο Μήτσος της πρωινής ζώνης είναι ακίνδυνος όσο παραμένει στο μαντρί και κρατάει το στόμα του κλειστό. Ανυπομονούμε να τον δούμε και στα παράθυρα της Τρέμη...

Δευτέρα, 12 Μαΐου 2008

Θεματική Λογοκρισία: Εκτός ΕΡΤ ο Κούλογλου

Reportage Without FrontiersΤο κόψιμο των εκπομπών «Θεματική βραδιά» και «Ρεπορτάζ χωρίς σύνορα» του Στέλιου Κούλογλου αποφάσισαν ο πρόεδρος της ΕΡΤ Χρήστος Παναγόπουλος και ο γενικός διευθυντής τηλεόρασης Δημήτρης Γόντικας, μετά από συνάντηση με το δημοσιογράφο. Το δελτίο τύπου της ΕΡΤ δεν αναφέρει το σκεπτικό της διακοπής της συνεργασίας:

Έπειτα από συνάντηση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΤ κ. Χρήστου Παναγόπουλου και του Γενικού Διευθυντή Τηλεόρασης, κ. Δημητρίου Γόντικα με τον δημοσιογράφο κ. Στέλιο Κούλογλου, ανακοινώθηκε στον κ. Κούλογλου ότι δεν θα συνεχιστούν στην επόμενη τηλεοπτική σεζόν οι εκπομπές «Θεματική Βραδιά» και «Ρεπορτάζ χωρίς Σύνορα». Η ΕΡΤ ευχαριστεί τον κ. Κούλογλου για τη συνεργασία του.

Στέλιος Κούλογλου προς Δημήτρη ΓόντικαΕίχε προηγηθεί την Παρασκευή επιστολή του Κούλογλου στο Γόντικα, με αφορμή διαρροή πληροφοριών ότι η διοίκηση της ΕΡΤ θα κόψει τις εκπομπές του, εξαιτίας της (ενοχλητικής για την κυβέρνηση) επικείμενης εκπομπής για τη γενιά των 700 ευρώ. Όπως αποκαλύπτει ο Στέλιος Κούλογλου, ο Χρήστος Παναγόπουλος του είπε ότι η εκπομπή κόβεται επειδή... «δεν του αρέσει»!

Η πολυβραβευμένη εκπομπή «Ρεπορτάζ χωρίς Σύνορα» είναι η μακροβιότερη στο είδος της, με 12 χρόνια ζωής, και η πρώτη στην Ελλάδα που ασχολήθηκε με διεθνή ρεπορτάζ. Η θεματολογία της ωστόσο δεν ήταν αρεστή στη σημερινή διοίκηση της ΕΡΤ, και στη φετινή σεζόν εξοστρακίστηκε από την ΝΕΤ στην ΕΤ1.

Και οι δύο εκπομπές του Κούλογλου είχαν ικανοποιητική τηλεθέαση, υψηλότερη από το μέσο όρο της ΕΤ1, ενώ και τα διαφημιστικά έσοδα ήταν σημαντικά. Ακόμα και αν αυτό δεν ίσχυε, για εκπομπές τέτοιου επιπέδου υποτίθεται ότι καταβάλλουμε το ανταποδοτικό τέλος μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ.

Το 2006, ο τότε γενικός διευθυντής Ενημέρωσης της ΕΡΤ Γιάννης Παπουτσάνης υποστήριζε: «Εκπομπές σαν κι αυτήν, μας βγάζουν από την τηλεοπτική καθημερινότητα, που μετατρέπει το ασήμαντο σε σημαντικό. Μέσα από τέτοιες προσπάθειες δικαιώνεται ο ρόλος της δημόσιας τηλεόρασης». Για τη σημερινή διοίκηση ο ρόλος της δημόσιας τηλεόρασης είναι προφανώς διαφορετικός: η θεματολογία των εκπομπών να είναι αρεστή στη διοίκηση της ΕΡΤ και την κυβέρνηση.

Συλλογή υπογραφών ενάντια στη λογοκρισία και τη φίμωση

Παρασκευή, 9 Μαΐου 2008

Η αριστερή στροφή στο logo του ANT1

Logo AntennaΣε πιέσεις διαφημιστών οφείλεται η επιστροφή του σήματος του ΑΝΤ1 από το άνω δεξιά στο άνω αριστερά μέρος της οθόνης. Οι διαφημιστικές εταιρείες είχαν βρει το μπελά τους, καθώς σε πολλά σποτ το σήμα του ΑΝΤ1 έπεφτε πάνω σε διαφημιστικό κείμενο και αναγκάζονταν είτε να αλλάζουν τα σποτ ή να δημιουργούν διαφορετικό σποτ ειδικά για τον ΑΝΤ1.

Φουντουκίδου vs Πρετεντέρης: Το ιστορικό

Πάταγο έχει προκαλέσει στα δημοσιογραφικά γραφεία η επιστολή που έστειλε η βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας Παρθένα (Πόπη) Φουντουκίδου στο Γιάννη Πρετεντέρη και δημοσιεύει το Press-gr. Την παραθέτουμε αυτούσια και αποκωδικοποιούμε κάποια σημεία της:

Ζήτησα να παρέμβω στο χθεσινό δελτίο των 20:00 στο MEGA όταν αναφερθήκατε απαξιωτικά στο πρόσωπό μου δίνοντας εσφαλμένη ερμηνεία της λέξης «Καραγκιόζης» και «πραξικόπημα», αλλά δεν το δεχτήκατε. Παρακαλώ να αναγνώσετε την επιστολή μου αλλά ολόκληρη για να μην τη διαστρεβλώσετε.

Για μένα «καραγκιόζης» είναι αυτός που άλλα στηρίζει στο προχθεσινό και άλλα στο χθεσινό δελτίο. Αυτός που απομονωμένος στην ασφάλεια του Studio τσαλακώνει ανθρώπους και ισοπεδώνει καταστάσεις με τέτοιο τρόπο που προκαλεί στους θεατές γέλια, γιατί αποκαλύπτεται ενώ πιστεύει ότι τους ξεγελά. Αφελής αφελής αλλά η σκοπιμότητα σκοπιμότητα. Αυτός που χρησιμοποιεί βαριές εκφράσεις για να στολίσει την αμάθειά του που την παρουσιάζει χωρίς ντροπή και χωρίς αντίλογο.

Πραξικόπημα εν προκειμένω θα χαρακτήριζα μια παράνομη, αντιδημοκρατική διαδικασία. Θα ήταν ενδιαφέρον λοιπόν να παρουσιάσουμε μαζί στους τηλεθεατές από πότε ένας πολίτης που προσφεύγει στη δικαιοσύνη τελεί πραξικόπημα.

Μήπως θα έπρεπε να πετάμε όλοι μπουκάλια στα γήπεδα για να τύχουμε της επιδοκιμασίας σας; Θα συμφωνούσατε τουλάχιστον ότι αυτό θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε επικίνδυνο; Επικίνδυνο είναι και όταν προσβάλλεις τους θεσμούς εκτός εάν μπορείς να κατονομάσεις πρόσωπα που παρενέβησαν με ποια συγκεκριμένη πράξη, που, πότε και σε ποιους συγκεκριμένα γιατί σε μένα μόνο δικά σας δημοσιογραφικά σχόλια έπεσαν στην αντίληψή μου. (Θυμάστε; Σας τηλεφώνησα για ένα άρθρο σας. Μήπως μπορούσατε να επαναλάβετε τι μου είπατε;).

Εν πάση περιπτώσει εγώ έχω όπλο τη νομική μου επάρκεια και τις θέσεις μου που κινούνται στο φως και δεν μου τις υπαγορεύουν στο σκοτάδι. Θα ήταν έντιμο και δεοντολογικό να μου αναπτύξετε κατά πρόσωπο τις ενδιαφέρουσες θεωρίες σας για το ποιος μιλάει για αυταρχισμό και το ποια είναι η Φουντουκίδου. Η Φουντουκίδου λοιπόν αφεντικό της έχει το λαό και τις αρχές της και σε αυτόν λογοδοτεί. Θα ήμουν ανάξιά του εάν επέτρεπα σε όποιον υπουργό να προσβάλει απρόκλητα και να αγνοεί τους πολίτες.

ΤΟ ΒΗΜΑ, Σάββατο 12 Απριλίου 2008Η αναφορά της Φουντουκίδου σε άρθρο του Πρετεντέρη και η χρήση του όρου «πραξικόπημα» αφορούν το εικονιζόμενο άρθρο, που δημοσιεύτηκε στο ΒΗΜΑ το Σάββατο 12 Απριλίου 2008. Το άρθρο αναφέρεται στην καταδίκη της Ελλάδας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για παραβίαση του δικαιώματος των ελεύθερων εκλογών, εξαιτίας μιας περίεργης δικαστικής απόφασης στο Εκλογοδικείο για ένσταση που είχε καταθέσει η Φουντουκίδου. Στο άρθρο αυτό ο Γιάννης Πρετεντέρης εγκαλεί την Φουντουκίδου για έλλειψη αξιοπρέπειας, την κατηγορεί ότι κάνει την πάπια, της καταλογίζει ευθύνες για διεθνή εξευτελισμό της χώρας και την καλεί να παραιτηθεί από τη βουλευτική της έδρα.

Η σπόντα της Φουντουκίδου για πέταγμα μπουκαλιών σε γήπεδα, αναφέρεται σε μπουκάλι νερού που είχε εκτοξεύσει ο δημοσιογράφος από την εξέδρα των επισήμων κατά του διαιτητή Συμεωνίδη σε αγώνα μπάσκετ Παναθηναϊκός-Άρης. Ο Πρετεντέρης είχε δικαιολογήσει την ενέργεια αυτή λέγοντας:

Προτιμώ τους χουλιγκανισμούς στο γήπεδο, παρά στη δημοσιογραφία. Ένα ολόκληρο γήπεδο κόχλαζε, φώναζε και πέταγε μπουκάλια εκείνη τη στιγμή. Εύλογο είναι κι' εσύ ν' αντιδράσεις με τον ίδιο τρόπο... εθιμικά. Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται θέμα. Όποιος δεν έχει πάει γήπεδο, δεν μπορεί να καταλάβει τι συμβαίνει αυτές τις στιγμές. Όταν νιώθεις ότι αδικείσαι, αντιδράς με όποιον τρόπο βρίσκεις πρόσφορο εκείνη τη στιγμή...

Πέμπτη, 8 Μαΐου 2008

«Στιγμιαίο λάθος»

Διαφημιστική καταχώριση του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και ΤροφίμωνΠέντε φορές δημοσιεύτηκε η ολοσέλιδη διαφημιστική καταχώριση του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για το ελληνικό κρέας στο ίδιο φύλλο της εβδομαδιαίας εφημερίδας «Νέα Πορεία» του Κιλκίς, της εκλογικής περιφέρειας στην οποία εκλέγεται ο αρμόδιος υφυπουργός Κώστας Κιλτίδης. Η διαφήμιση δημοσιεύτηκε τη Μεγάλη Πέμπτη (24 Απριλίου), δέκα μέρες μετά την ομιλία Ρουσόπουλου στη Βουλή για τη δίκαιη, διαφανή και αξιοκρατική διανομή της κρατικής διαφήμισης.

O Συνδέσμος Ημερήσιων Περιφερειακών Εφημερίδων αντιδρώντας σε αυτή την πρωτοφανή και προκλητική πρακτική, απέστειλε την εφημερίδα μαζί με επιστολή διαμαρτυρίας στους υπουργούς Αγροτικής Ανάπτυξης, Αλέξανδρο Κοντό, και Τύπου Επικρατείας, Θέοδωρο Ρουσόπουλο, στην οποία αναφέρει ότι η πενταπλή καταχώριση «αναδεικνύει πελατειακές σχέσεις στην αντιμετώπιση της διαφημιστικής δαπάνης του ευρύτερου δημοσίου τομέα και καταργεί τα κριτήρια ανάθεσης».

Σε δήλωσή του στον Ελεύθερο Τύπο, ο Κώστας Κιλτίδης χρησιμοποίησε ορολογία Πασχάλη Αρβανιτίδη, κάνοντας λόγο για «στιγμιαίο λάθος» και επιτέθηκε στον αντιπρόεδρο του ΣΗΠΕ, Γιώργο Περπερίδη, που είναι εκδότης της εφημερίδας «Ημερησία του νομού Κιλκίς» και διευθυντής της εβδομαδιαίας εφημερίδας «Μαχητής του Κιλκίς», ισχυριζόμενος ότι «έχει καταχραστεί τη δημόσια διαφήμιση επί σειρά ετών έναντι των υπολοίπων εβδομαδιαίων φύλλων του νομού».

Τετάρτη, 7 Μαΐου 2008

Μένει στο Alter ο Χατζηνικολάου

Νίκος ΧατζηνικολάουΌπως ανακοίνωσε το Alter μέσω του MediaNews, ο Νίκος Χατζηνικολάου θα υπογράψει άμεσα διετές συμβόλαιο με το Alter και θα συνεχίσει να παρουσιάζει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων και την εβδομαδιαία εκπομπή «Πρόσωπο με πρόσωπο». Ο Χατζηνικολάου παρουσιάζεται ως «ο κορυφαίος έλληνας παρουσιαστής ειδήσεων που έφερε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού στη δεύτερη θέση της τηλεθέασης». Η δεύτερη θέση της τηλεθέασης μάλλον αναφέρεται στην περίοδο της Ζαχοπουλιάδας, αφού και το Alter βρίσκεται εδώ και καιρό στην τρίτη θέση.

Αναμενόμενη η ανανέωση της συνεργασίας, αφού Νίκος Χατζηνικολάου και Ανδρέας Κουρής είναι συνεταίροι στην Real Group (ραδιοφωνικός σταθμός Real FM), ενώ σχεδιάζουν και την έκδοση εβδομαδιαίας εφημερίδας.

Τρίτη, 6 Μαΐου 2008

Τα ψέματα της τηλεόρασης

Με τα ψέματα της τηλεόρασης διαφήμιζε ότι θα ασχοληθεί η χθεσινή εκπομπή Ανατροπή του MEGA. Και όλοι όσοι είχαμε επιφυλάξεις για το αν θα τολμήσει ο Γιάννης Πρετεντέρης να εντρυφήσει σοβαρά στο θέμα δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε. Η εκπομπή στην ουσία ασχολήθηκε με τη δύναμη της τηλεόρασης, με αφορμή τέσσερις υποθέσεις: τη ζαρντινιέρα που επιτέθηκε στον κύπριο φοιτητή, τα βασανιστήρια στο αστυνομικό τμήμα Ομόνοιας (θέμα που αποκάλυψε το Indymedia και όχι η τηλεόραση), τα ναρκωτικά στα Ζωνιανά και η υπόθεση Πάχτα. Αυτή η τελευταία ήταν και η μοναδική που μπορεί να δικαιολογήσει τον τίτλο «ψέματα της τηλεόρασης».

Στην ουσία στόχος του Πρετεντέρη ήταν ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος. Αναφέρθηκε στην καταγγελία της Χρύσας Τέλια, πρώην γραμματέως του επιχειρηματία Κωνσταντίνου Στέγκου, για χρηματισμό του πρώην υφυπουργού Χρήστου Πάχτα για την τροπολογία του Πόρτο Καράς. Η καταγγελία αυτή, στην οποία είχε βασίσει αρκετές εκπομπές του ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, έγινε το κορυφαίο θέμα της προεκλογικής εκστρατείας του 2004 και επηρέασε το αποτέλεσμα των εκλογών. Ωστόσο, τόσο η Τέλια όσο και ο Μάκης παραδέχτηκαν ότι η καταγγελία δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα. Ο Μάκης είχε κάνει ειδική εκπομπή για να αποκαταστήσει τον πρώην υφυπουργό, ώστε να αποσυρθεί και η σχετική μήνυση, ενώ η Τέλια αναφέρθηκε σε ψυχολογικά διαταραχές (μυθομανία) που αντιμετώπιζε.

Τα σκάγια πήραν ξώφαλτσα και τον Νίκο Ευαγγελάτο. Ο Στέλιος Κούλογλου, καλεσμένος της εκπομπής, αναφέρθηκε στο δήθεν παγκόσμια αποκλειστικό ρεπορτάζ του Ευαγγελάτου στο πάλαι ποτέ TEMPO TV από το Αφγανιστάν, που όπως απέδειξε η εκπομπή Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα, είχε γυριστεί στο... Πακιστάν. Στην εκπομπή φωτογραφήθηκε, αλλά δεν κατονομάστηκε ο Ευαγγελάτος, καθώς ο Πρετεντέρης προσπάθησε να προσπεράσει γρήγορα το θέμα. Ο Ευαγγελάτος είχε διαγραφεί τότε για ένα χρόνο από την ΕΣΗΕΑ και ο τηλεοκτικός σταθμός TEMPO είχε τιμωρηθεί με πρόστιμο από το ΕΣΡ. Για την ίδια υπόθεση είχαν καταδικαστεί οι Τατιάνα Στεφανίδου, Νίκος Γεωργιάδης και Βασίλης Καβαθάς από το Πρωτοδικείο Αθηνών.

Υ.Γ. Για πολλοστή φορά, η Λιάνα Κανέλλη αναφέρθηκε σε αμερικάνικο κανάλι που δείχνει όλη μέρα ψάρια σε ένα ενυδρείο και είναι πρώτο σε τηλεθέαση με 17%, γεγονός φυσικά που δεν επιβεβαιώνεται από τις μετρήσεις τηλεθέασης στις Η.Π.Α.

Δευτέρα, 5 Μαΐου 2008

Διατηρείται η Στάη στο δελτίο του Alpha (προς το παρόν)

Έλλη Στάη @ Alpha, 5 Μαΐου 2008

Παρά την έντονη φημολογία ότι η Έλλη Στάη θα σταματήσει να παρουσιάζει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha, σήμερα εμφανίστηκε κανονικά στο δελτίο. Στο κανάλι της Κάντζας βλέπουν ότι το δελτίο κάνει τα ίδια νούμερα ανεξάρτητα παρουσιαστή, οπότε δεν υπήρχε πρόβλημα να απολαύσει μεγαλύτερες πασχαλινές από τους ανταγωνιστές της διακοπές η κεντρική παρουσιάστρια.

Αξίζει να σημειωθεί η αλλαγή της δομής του δελτίου από πολυθεματικό, που ήθελε πριν λίγους μήνες η Έλλη Στάη, σε μονοθεματικό, καθώς ασχολήθηκε 50 λεπτά με το θέμα της λεωφορειοπειρατίας και μόλις 2 λεπτά με τα άλλα θέματα. Εντύπωση προκαλεί και η παράλειψη του θέματος της πώλησης του management του ΟΤΕ στη Deutsche Telekom και η πρόθεση του υπουργού να μειώσει τη συμμετοχή του δημοσίου στο 5% μέχρι το 2013.

Παρασκευή, 2 Μαΐου 2008

Κόκκινη κάρτα στην Έμη Λιβανίου

Κόκκινη κάρτα (δεύτερη κίτρινη) και αποβολή μέχρι το τέλος της σεζόν επέβαλλε ο Σταμάτης Μαλέλλης στην Έμη Λιβανίου, με αφορμή τους ισχυρισμούς της σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό On Off της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας (20 Απριλίου 2008). Στη συνέντευξη αυτή είχε ισχυριστεί ότι η εκπομπή «Κάθε Μέρα Καλημέρα» κάνει ισχνά νούμερα μέχρι τις 8 το πρωί, που αρχίζουν τα κουτσομπολίστικα και life style θέματα, αφήνοντας αιχμές κατά του Σταμάτη Μαλέλλη για τη δομή της εκπομπής:

- Η δομή της εκπομπής σε καλύπτει ή αν περνούσε περισσότερο ο λόγος σου θα άλλαζες πράγματα;

- Αν και μου αρέσει να διαβάζω τις εφημερίδες και να βρίσκω τις ειδήσεις, γιατί πάνω απ' όλα είμαι δημοσιογράφος, αν εγώ έφτιαχνα την εκπομπή θα ξεκίναγα το λάιφ στάιλ από τις επτά».

Είναι η δεύτερη κίτρινη κάρτα που αντικρύζει η Έμη Λιβανίου από το Μαλέλλη. Την πρώτη την είχε αντικρίσει μαζί με το Γιώργο Λιάγκα τον Ιανουάριο του 2007. Κίτρινη κάρτα και τιμωρία 5 αγωνιστικών είχε επιβάλλει ο Σταμάτης Μαλέλλης και στο Στέφανο Χίο φέτος την Πρωταπριλιά.

Η Έμη Λιβανίου, πιθανότατα θα παραμείνει στο Star και θα ικανοποιήσει την επιθυμία της να μεταφερθεί από τη ζώνη των γαλατάδικων (7-10) στη ζώνη των πρωινάδικων (10-1). Άλλωστε έχει ισχυρές πλάτες στο κανάλι (ο Γιάννης Βαρδινογιάννης ήταν ο κουμπάρος στο γάμο της με τον Αντώνη Λιβάνιο), χάρη στις οποίες κατάφερε να εκδιώξει τον Τέρενς Κουίκ και να αναβαθμιστεί από συμπαρουσιάστρια σε κεντρική παρουσιάστρια του «Κάθε Μέρα Καλημέρα» πριν δύο χρόνια. Μέχρι το τέλος της φετινής σεζόν την εκπομπή θα παρουσιάζει ο έως πρότινος συμπαρουσιαστής της, Αντώνης Κοκκορίκος.

Τετάρτη, 30 Απριλίου 2008

Βέτο Ρουσόπουλου στη μεταγραφή Κουίκ στην ΕΡΤ;

Alter, 28/11/2007 06:47Όπως πληροφορούμαστε, ο υπουργός Τύπου Επικρατείας Θεόδωρος Ρουσόπουλος ασκεί πιέσεις σε υψηλό επίπεδο στην ΕΡΤ για να μην εντάξει τον Τέρενς Κουίκ στο δυναμικό της. Οι φήμες θέλουν τον «δάσκαλο» να επιδιώκει την μετακίνηση του στην κρατική τηλεόραση, αφού το Alter δεν προτίθεται να ανανεώσει τη συνεργασία μαζί του. Ωστόσο, ο υπουργός θεωρεί ότι ο Κουίκ τον υπονομεύει, αφού κατακρίνει με κάθε ευκαιρία την επικοινωνιακή πολιτική της κυβέρνησης. Για το λόγο αυτό άλλωστε είχε ασκήσει βέτο και στην υποψηφιότητά του Κουίκ στην υπερνομαρχία Αθηνών-Πειραιώς, όπως είχε αποκαλύψει ο ίδιος ο δημοσιογράφος.

Πέμπτη, 24 Απριλίου 2008

Η αντιμετώπιση Σουφλιά από τον τύπο

Κεντρικό δελτίο ΣΚΛΪ, Τετάρτη 23 Απριλίου 2009

Πολύ ευνοϊκή αντιμετώπιση έχει ο Γιώργος Σουφλιάς από κάποιες αντιπολιτευόμενες εφημερίδες σε αντίθεση με κάποιες φιλοκυβερνητικές. Οι εφημερίδες του Δ.Ο.Λ. (Τα Νέα, Το Βήμα) και το Έθνος καταγράφουν ουδέτερα την αποπομπή της Ελλάδας από τους μηχανισμούς του πρωτοκόλλου του Κιότο, χωρίς ιδιαίτερες αναφορές στον υπουργό ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε..

Αυριανή, 24 Απριλίου 2008Αντίθετα, ο Ελεύθερος Τύπος και περισσότερο η Καθημερινή έχουν αιχμηρές αναφορές στο Γιώργο Σουφλιά. Η Καθημερινή κάνει λόγο για αντιφατικές ανακοινώσεις του υπουργού και για την ιδιαίτερη ασυλία που απολαμβάνει, ενώ χαρακτηρίζει έκθετο το υπουργείο για τους χειρισμούς του. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο τηλεοπτικός ΣΚΑΪ που αφιέρωσε το μισό του χθεσινό κεντρικό δελτίο στο θέμα, υπό τον τίτλο «Ο Σουφλιάς εκθέτει τη χώρα και την κυβέρνηση» (βίντεο 1, 2). Η Αυριανή φυσικά δε μένει αμέτοχη και μιλάει για παπαγαλάκια και... πληρωμένη καμπάνια λασπολογίας.

Η συμπεριφορά των συγκεκριμένων συγκροτημάτων τύπου δεν προκαλεί εντύπωση. Με αφορμή την στάση των media για το αυθαίρετο του ίδιου υπουργού, το MediaGreece έγραφε: «Είναι κοινό μυστικό άλλωστε ότι η στάση των media υπέρ ή κατά του Σουφλιά (και του εκάστοτε ΥΠΕΧΩΔΕ) καθορίζεται συνήθως από τη μοιρασιά των δημόσιων έργων στις κατασκευαστικές εταιρείες».

Τετάρτη, 23 Απριλίου 2008

Νεοναζί απειλούν το Χάρη Ρώμα

Έθνος, 23 Απριλίου 2008, σελίδα 57Συστημένο πακέτο που περιείχε ωμό κρέας κομμένο σε φέτες και ένα απειλητικό σημείωμα, υπογεγραμμένο από ομάδα νεοναζί, έλαβε ο ηθοποιός Χάρης Ρώμας στο θέατρο Broadway, όπου παίζεται η φαρσοκωμωδία «Βασιλικοί μετά Τρούλου», που μετέφρασε, διασκεύασε και πρωταγωνιστεί ο ίδιος. Το απειλητικό σημείωμα χαρακτηρίζει το δημοφιλή σεναριογράφο και ηθοποιό φίλο των Εβραίων και εχθρό των ναζί, με αφορμή το σενάριο της τηλεοπτικής σειράς «Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο», ενώ το κομμένο κρέας παραπέμπει στην απειλή «θα σε κάνουμε φέτες».

Ο Χάρης Ρώμας κατέθεσε μήνυση κατ' αγνώστων και η αστυνομία πήρε δαχτυλικά αποτυπώματα από το πακέτο. Σε δηλώσεις του στο ΕΘΝΟΣ ανέφερε ότι δεν σκοπεύει να τροποποιήσει το σενάριο της σειράς και να μειώσει τις αναφορές στους Εβραίους.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ακροδεξιοί αντιδρούν σε σενάριο τηλεοπτικής σειράς. Στις 29 Σεπτεμβρίου 2005 μέλη της Πατριωτικής Συμμαχίας (κόμμα που είχε συσταθεί από τη ναζιστική Χρυσή Αυγή και πρώην μέλη του κόμματος «Πρώτη Γραμμή», που είχε ιδρύσει ο Κωνσταντίνος Πλεύρης), είχαν συγκεντρωθεί έξω από το κτίριο του MEGA και εκτόξευαν ταψιά με μπακλαβάδες, αντιδρώντας στην προβολή του τουρκικού σήριαλ «Σύνορα της Αγάπης».

Τρίτη, 22 Απριλίου 2008

Το εξώδικο της Άννας Δρούζα

Εξώδικο σε έντονο ύφος έστειλε η Άννα Δρούζα στην Ελευθεροτυπία για σχόλιο της Μαρίνας Πετρούτσου που αναφερόταν στην παρ' ολίγον κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων της. Στις 9 Απριλίου η Μαρίνα Πετρούτσου έγραφε στη στήλη της Ζαπ-Ζαπ:

Κυριολεκτικά στο τσακ γλίτωσε τα καλά της Άννας Βίσση (βλ. κατάσχεση) η Άννα Δρούζα χθες. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή για να δούμε πώς φτάσαμε στην παρ' ολίγον κατάσχεση. Η διευθύντρια παραγωγής Ρούλα Νικολάου με αγωγή που κατέθεσε εναντίον της Άννας Δρούζα και της εταιρείας παραγωγής της, DNA, για συκοφαντική δυσφήμηση και για καταχρηστική διακοπή της συνεργασίας τους (την περίοδο που η Α. Δρούζα έκανε την εκπομπή «Η ζωή είναι παιχνίδι» στη ΝΕΤ) μετά την προβολή 24 επεισοδίων χωρίς όμως να της καταβληθούν τα δεδουλευμένα, κέρδισε, πρωτόδικα το ποσό των 80.000 ευρώ. Η Άννα Δρούζα δεν άσκησε έφεση και η απόφαση έγινε τελεσίδικη.

Ο δικηγόρος τής κ. Ρούλας Νικολάου, Φαήλος Κρανιδιώτης, της κοινοποίησε την απόφαση και η κ. Δρούζα έκανε αναίρεση για αναστολή στον Αρειο Πάγο, η οποία απερρίφθη. Χθες λοιπόν δικαστικοί επιμελητές -εφόσον η Αννα Δρούζα είχε αρνηθεί να πληρώσει- πήγαν στα γραφεία της εταιρείας παραγωγής της παρουσιάστριας να κάνουν κατάσχεση αντικειμένων μέχρι του ποσού των 80.000 ευρώ. Προκειμένου λοιπόν η παρουσιάστρια να δει προσωπικά της αντικείμενα να κατάσχονται αλλά το κυριότερο να γίνεται θέμα (όπως καλή ώρα η Αννα Βίσση) στα μαγκαζίνο καλόπιστης κοινωνικής κριτικής, προτίμησε να βάλει το χέρι στην τσέπη. Ααααα, πάνω απ' όλα πρέπει να σκεφτόμαστε θετικά διότι -όπως η ίδια η Α. Δρούζα πρεσβεύει- «η ζωή είναι παιχνίδι»...

Το εξώδικο της Άννας Δρούζα αναφέρει:

Εκδηλώνοντας για πολλοστή φορά κακόπιστη στάση απέναντι στο πρόσωπό μου, επιλέξατε να ενεργήσετε κατά παράβαση του κώδικα δημοσιογραφικής δεοντολογίας και να θέσετε στη δημοσιότητα μια ιστορία που εύλογα γίνεται αντιληπτό ότι σας εξετέθη, από όποια πηγή κι αν προήλθε, με μοναδικό σκοπό τη δημιουργία εντυπώσεων.

Τον ίδιο δε σκοπό ενστερνιστήκατε αγαστώς και εσείς, διότι, αν και εφόσον είχατε τηρήσει προσηκόντως την υποχρέωσή σας να προβείτε σε έγκαιρη επικοινωνία μαζί μου και να διασταυρώσετε κατά αυτόν τον τρόπο την εγκυρότητα των δημοσιευθέντων πραγματικών περιστατικών, θα είχατε την ευκαιρία να πληροφορηθείτε ότι εγώ ουδέποτε αρνήθηκα την καταβολή του χρηματικού ποσού που επιδικάστηκε σε βάρος μου, ούτε "προτίμησα να βάλω το χέρι στην τσέπη", προκειμένου να μη δω τα προσωπικά μου αντικείμενα να κατάσχονται, ώστε να μη γίνει "θέμα".

Το μόνο θέμα που δυστυχώς ενέσκηψε είναι, ότι με το δημοσίευμά σας προκαλέσατε για μια ακόμη φορά, και μάλιστα ευρέως, εσφαλμένες και δυσμενείς εντυπώσεις στο αναγνωστικό κοινό σε σχέση με το πρόσωπό μου, και ειδικότερα την φερεγγυότητά μου και τον σεβασμό απέναντι σε δικαστικές αποφάσεις, πρακτική στην οποίαν φαίνεται ότι έχετε πλέον εθιστεί εδώ και αρκετά χρόνια.

Αποτέλεσμα δε της δημοσιότητας που εξέλαβε η ιστορία που προβάλλατε, αποτέλεσε η με αφορμή το άρθρο σας εκτενής αναφορά του εν λόγω θέματος την Πέμπτη 10/4/2008 στην εκπομπή "Κους Κους" του Alpha, με αποτέλεσμα την περαιτέρω αναίτια έκθεσή μου στο τηλεοπτικό κοινό για ένα ζήτημα το οποίο είναι πλήρως ανυπόστατο.

Για την πληρέστερη ενημέρωσή σας, έστω και ετεροχρονισμένα και με δική μου πρωτοβουλία, η δικαστική μου διαμάχη με την συγκεκριμένη αντίδικο δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί, καθώς εκκρεμεί η εκδίκαση της αίτησης αναίρεσης ενώπιον του Αρείου Πάγου σε σχέση με την απόφαση που αφορούσε στο δημοσίευμά σας, αλλά και δύο αγωγών μου κατά της ιδίας αντιδίκου. Συνεπώς, σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να επιδεικνύετε απ' όλες τις πλευρές "αυτοσυγκράτηση", καθώς τα δεδομένα δεν αποκλείεται να ανατραπούν άρδην.

Η απάντηση της Μαρίνας Πετρούτσου είναι η εξής:

Αντιπαρερχόμαστε τους υβριστικούς χαρακτηρισμούς και υπονοούμενα της κ. Δρούζα κι ερχόμαστε επί της ουσίας. Στις 7/4 ο Αρειος Πάγος απέρριψε την αίτηση αναστολής εκτέλεσης. Την επομένη (8/4) δικαστικοί επιμελητές μετέβησαν στην οδό Φρύνης 14 στην Κηφισιά, όπου βρίσκεται η εταιρεία τής κ. Δρούζα και ξεκίνησαν διαδικασία κατάσχεσης (έρευνα χώρου και αντικειμένων). Συντάχθηκε μάλιστα και έκθεση κατάσχεσης. Κατόπιν αιτήματος να γίνει δεκτή επιταγή ολίγων ημερών, το οποίο έγινε δεκτό με εντολή του δικηγόρου της κ. Νικολάου, διεκόπη η διαδικασία εκτέλεσης και υπεγράφη ιδιωτικό συμφωνητικό και από το δικηγόρο της κ. Δρούζα. Στη συνέχεια παραδόθηκε επιταγή ποσού περίπου 100.000 ευρώ, που αντιστοιχεί στο ποσόν που είχε επιδικαστεί, συν τους τόκους και τα έξοδα της δικαστικής δαπάνης.

Η απόφαση του Αρείου Πάγου μπορεί, πράγματι, να ανατρέψει την εφετειακή απόφαση. Η αίτηση αναστολής εκτέλεσης, όμως, της κ. Δρούζα απορρίφθηκε από τον Αρειο Πάγο. Το δημοσίευμά μας συνεπώς, που αναφερόταν στη διαδικασία εκτέλεσης ήταν, επί της ουσίας, ακριβές.

Απ' ό,τι φαίνεται, η Άννα Δρούζα θα συνεχίσει την εκπομπή της «Μπορώ» και την επόμενη τηλεοπτική σεζόν στο Star. Αφού δεν την πληρώνουμε πια μέσω του ανταποδοτικού τέλους της ΕΡΤ, δεν μας πέφτει λόγος.

Δευτέρα, 21 Απριλίου 2008

Ο Γολγοθάς των εργαζομένων του Planet

Άρση Διαφωνίας Κυβερνητικής Επιτρόπου

Η Υπουργός Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας Φάνη Πάλλη-Πετραλιά δεν επιτρέπει στο ΤΣΠΕΑΘ να εισπράξει χρήματα! Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Οι εργαζόμενοι του πρώην Planet, βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας από το Σεπτέμβριο του 2004. Ο ιδιοκτήτης του σταθμού, Θανάσης Παύλοβιτς, αναγκάζεται να πωλήσει τον σταθμό στη Γιάννα Αγγελοπούλου, που τον μετονομάζει σε City 99.5.

Το Νοέμβριο του 2007 οι εργαζόμενοι καταλήγουν σε συμφωνία με τη νέα ιδιοκτησία για την καταβολή μισθών και ενσήμων. Το υπουργείο όμως δεν επιτρέπει την αγορά των ενσήμων και η ιδιοκτησία δεν καταβάλλει τους μισθούς, που είχε υποσχεθεί, αφού δεν μπορεί να αγοράσει τα ένσημα. Η κυβέρνηση κάνει ένα (αναπάντεχο;) δώρο στη Γιάννα, με θύματα το ταμείο και τους εργαζόμενους που είχαν το «θράσος» να αγωνιστούν με αξιοπρέπεια.

Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στο νεοσύστατο blog Εργαζόμενοι PLANET. Ο αγώνας τους συνεχίζεται...

Σάββατο, 19 Απριλίου 2008

Γιώργος Καρατζαφέρης vs Γιάννης Πολίτης

Γιάννης Πολίτης - Κωνσταντίνος ΖούλαςΟ Γιάννης Πολίτης και όχι ο Κωνσταντίνος Ζούλας φέρεται να είναι ο δημοσιογράφος που φωτογράφισε χθες ο Γιώργος Καρατζαφέρης στην ομιλία του στη Βουλή και στη συνέντευξή του στο MEGA. Ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ., κατά τη διάρκεια της συζήτησης στη Βουλή σχετικά με την επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε ο ίδιος με θέμα «Μ.Μ.Ε. και κυβέρνηση», υποστήριξε:

Υπάρχουν ακραία φαινόμενα. Πέραν των μισθοφόρων, υπάρχει δημοσιογράφος που δουλεύει για το δήμο Αθηναίων. Συμπτωματικά ο ίδιος δουλεύει και για το κρατικό κανάλι και παίρνει και από εκεί. Δεν μπαίνει λοιπόν στον πειρασμό της μη αντικειμενικής παρουσιάσεως των γεγονότων;

Στη συνέντευξή του στο MEGA ήταν πιο σαφής. Μίλησε για δημοσιογράφο που εργάζεται στον Αθήνα 9.84 με 5.000 ευρώ μισθό και στη ΝΕΤ με άλλα τόσα. Ο Γιάννης Πολίτης είναι ο γενικός διευθυντής του ραδιοφώνου του Δήμου Αθηναίων και παρουσιάζει την εκπομπή «Προσκήνιο» κάθε Δευτέρα στη ΝΕΤ. Ο Κωνσταντίνος Ζούλας συμπαρουσιάζει την εκπομπή «Κι ήταν η μέρα Σάββατο» κάθε Σάββατο στον Αθήνα 9.84 και είναι ο οικοδεσπότης της εκπομπής «Press» κάθε Τρίτη στη ΝΕΤ.

Ο Γιώργος Καρατζαφέρης, ολοκληρώνοντας την ομιλία του στη Βουλή, επιτέθηκε και σε συγκεκριμένες εφημερίδες:

Θα πω κάτι για αυτό το αυτί που πρέπει να ακούσει. Μην χαϊδεύεις Το Ποντίκι γιατί θα κολλήσεις πανώλη, μην παίζεις στο Παρασκήνιο κινδυνεύεις να βγεις στη σέντρα, μην παίζεις Το Παρόν διακινδυνεύοντας το μέλλον, μην εκτίθεσαι στον Ιό γιατί κινδυνεύει η υγεία σου, μην εμπιστεύεσαι την Αυριανή ημέρα ξεχνώντας τη χθεσινή. Μην ξεχνάτε ότι οι περισσότεροι καίσαρες πέσανε από τους μισθοφόρους των πραιτοριανών τους. Σας τα λέω αυτά για να ανοίξω τα μάτια σας και να προστατεύσω τα δικά μου.

Παρασκευή, 18 Απριλίου 2008

zougla.gr: Από τον πίθηκο στον Ταρζάν

zougla.gr, Πέμπτη 17 Απριλίου 2008

Στη θεωρία της εξέλιξης των ειδών του Δαρβίνου παραπέμπει το νέο καλωσόρισμα στην υπό κατασκευή σελίδα της διαδικτυακής εφημερίδας zougla.gr: «Από τον αυστραλοπίθηκο στον... Ταρζάν». Στο προηγούμενο intro, ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος παρουσιαζόταν ως «ένας αλλά λέων». Δυστυχώς, ο Μάκης δεν εμφανίζεται γυμνός και χαλάει η ομοιογένεια στο σκίτσο της εξέλιξης.

Πέμπτη, 17 Απριλίου 2008

Στα χνάρια του Σίλβιο η Γιάννα

Αυριανή, 17 Απριλίου 2008Σύμφωνα με την Αυριανή, «με την παρουσία της στο πετυχημένο σόου που έχει τεράστια ανταπόκριση στον κόσμο επιχείρησε μια πρόβα τζενεράλε πριν από την έφοδο στην κεντρική πολιτική σκηνή την οποία πολλοί θεωρούν δεδομένη μετά τον θρίαμβο του Σίλβιο Μπερλουσκόνι στην Ιταλία. Οι φήμες για την δημιουργία ενός νέου πολιτικού κόμματος στο οποίο θα συμμετέχουν πετυχημένοι επιχειρηματίες και εργαζόμενοι και δεν θα περιλαμβάνει στο στελεχιακό του δυναμικό τους λεγόμενους επαγγελματίες πολιτικούς οργιάζουν, ενώ το πρόσωπο που μπορεί να ηγηθεί στο ανατρεπτικό αυτό εγχείρημα είναι αναμφισβήτητα η Γιάννα Αγγελοπούλου που έχει ήδη στο ενεργητικό της την ανάληψη και την διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων».

Η Γιάννα Δασκαλάκη (πριν γίνει Αγγελοπούλου) εκλέχθηκε δημοτική σύμβουλος το 1986 στο Δήμο Αθηναίων με τον συνδυασμό του Μιλτιάδη Έβερτ. Το Νοέμβριο 1989 και τον Απρίλιο του 1990 εκλέχθηκε βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στην Α' Αθηνών. Ο πατέρας της Φρίξος Δασκαλάκης, παιδικός φίλος του Στυλιανού Παττακού, είχε διατελέσει μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής του δικτάτορα Παπαδόπουλου και είχε διοριστεί πρόεδρος της ΓΣΕΕ από 11 Ιουλίου 1971 έως 5 Μαρτίου 1973.

Τρίτη, 15 Απριλίου 2008

Η Γιάννα Αγγελοπούλου κομπάρσος σε DVD

Ο Λάκης Λαζόπουλος είχε την... τιμή να φιλοξενεί στο στούντιο του Αλ Τσαντίρι News τη Γιάννα Αγγελοπούλου, που πήγε να παρακολουθήσει από κοντά τη δημοφιλέστατη εκπομπή του Alpha. Δεν ξέρουμε αν ήθελε να δει live τον Λαζόπουλο ή αν αυτό που τη συγκίνησε ήταν ότι στην εκπομπή θα εμφανιζόταν live ο Μιχάλης Χατζηγιάννης. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι ο Ελεύθερος Τύπος, που συνοδεύεται κάθε Κυριακή από DVD της εκπομπής, σύντομα θα προσφέρει και την ιδιοκτήτρια του σε ρόλο κομπάρσου.

Όσο για τη μπηχτή του Λαζόπουλου ότι η Γιάννα ίσως αγόρασε τον Alpha και πήγε να δει τους υπαλλήλους της, υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με πληροφορίες πίσω από την πρόταση που έκανε ο Βίκτωρ Ρέστης για την αγορά του Alpha, βρίσκονται ο Δ.Ο.Λ. (Χρήστος Λαμπράκης, Σταύρος Ψυχάρης) και η Γιάννα Αγγελοπούλου.

Σε 17 μήνες φυλάκιση καταδικάστηκε ο Στέφανος Χίος

Σε ποινή φυλάκισης 17 μηνών καταδικάστηκε ο δημοσιογράφος Στέφανος Χίος από το δικαστήριο της Βέροιας την Παρασκευή 11 Απριλίου. Ο δημοσιογράφος της Espresso και του Star καταδικάστηκε για συκοφαντική δυσφήμιση (15 μήνες φυλάκιση) και προσβολή νεκρού (2 μήνες) που διέπραξε σε δημοσίευμα του στην εφημερίδα Espresso της Δευτέρας 4 Σεπτεμβρίου 2006, στο οποίο έκανε λόγο για «ανώμαλα σεξουαλικά παιχνίδια» του 11χρονου Άλεξ και των ανήλικων φίλων του. Η πλευρά Χίου είχε ζητήσει να διεξαχθεί η δίκη κεκλεισμένων των θυρών, αλλά το δικαστήριο απέρριψε το αίτημα.

Ο αδέκαστος Χίος, που δεν παρουσιάστηκε στο δικαστήριο, αλλά εκπροσωπήθηκε από το συνήγορό του Παύλο Τσαμάκο, άσκησε έφεση και δήλωσε ότι «στο εφετείο στη Θεσσαλονίκη, σε μια δίκαιη δίκη, θα πέσουν οι μάσκες».

ΣΚΑΪ και Γιάννα σημαδεύουν Σουφλιά

Ελεύθερος Τύπος, 15 Απριλίου 2008

Μετά τον ΣΚΑΪ, που τα δύο πρώτα θέματα στο χθεσινό του κεντρικό δελτίο αφορούσαν το αυθαίρετο που χτίζει ο υπουργός ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Γιώργος Σουφλιάς (Διπλή πολιτική φίμωση και Πέπλο σιωπής) και ο Ελεύθερος Τύπος προβάλλει πρωτοσέλιδα το θέμα.

Ο τηλεοπτικός σταθμός του Αλαφούζου ξεκίνησε το δελτίο με τη «φίμωση Τατούλη για της υποθέσεις Σουφλιά, Κυριακού και Alter» και συνέχισε με τη διενέργεια ελέγχου που ζήτησε ο νομάρχης Ανατολικής Αττικής Λεωνίδας Κουρής, ενώ και ο Πέτρος Τατούλης μίλησε στο δελτίο. Η εφημερίδα της Γιάννας Αγγελοπούλου επικεντρώνει στην παρέμβαση του Λεωνίδα Κουρή και στην απόρριψη της αίτησης Σουφλιά από την πολεοδομία Μαρκόπουλου.

Οι δύο όμιλοι συμβαδίζουν στη θέση που παίρνουν για σημερινά επιχειρηματικά μέτωπα, όπως ο πόλεμος που κήρυξε ο Ανδρέας Βγενόπουλος στην οικογένεια Βαρδινογιάννη και η κόντρα των κατασκευαστικών εταιρειών για τα δημόσια έργα. Είναι κοινό μυστικό άλλωστε ότι η στάση των media υπέρ ή κατά του Σουφλιά (και του εκάστοτε ΥΠΕΧΩΔΕ) καθορίζεται συνήθως από τη μοιρασιά των δημόσιων έργων στις κατασκευαστικές εταιρείες.

Δευτέρα, 14 Απριλίου 2008

Ο ΣΚΑΪ στο πλευρό του Βγενόπουλου

Την τιμητική του είχε σήμερα ο Ανδρέας Βγενόπουλος στον ΣΚΑΪ. Το πρωί ο (εκλεκτός της διοίκησης και συνήθης απεργοσπάστης) Μπάμπης Παπαδημητρίου του πήρε μια ιδιαίτερα φιλική συνέντευξη στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ. Το βράδυ, το κεντρικό δελτίο της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ μετέδωσε εκτενές ρεπορτάζ για την πορεία των οπαδών του Παναθηναϊκού και κατακεραύνωνε τα άλλα κανάλια που δεν έπαιξαν το θέμα, αλλά και την Ε.Ι.ΤΗ.Σ.Ε.Ε., που σε ανακοίνωσή της στήριζε το Star και καταδίκαζε την «καταφυγή σε μεθόδους πίεσης και άσκηση εξοντωτικών αποζημιωτικών αγωγών πρωτοφανούς ύψους ποσού σε βάρος Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και δημοσιογραφικών λειτουργών».

Ρουσόπουλος για κρατική διαφήμιση

Θεόδωρος ΡουσόπουλοςΟ υπουργός Τύπου Επικρατείας, Θεόδωρος Ρουσόπουλος, απαντώντας σε επερώτηση 18 βουλευτών του ΠΑΣΟΚ για τη διανομή της κρατικής διαφήμισης, έκανε μια περίληψη των νόμων και των διαταγμάτων που διέπουν την κρατική διαφήμιση, παρουσίασε στοιχεία για την επισκεψιμότητα των σελίδων του υπουργείου, αλλά για την ταμπακιέρα δεν είπε λέξη. Δηλαδή πώς γίνεται έντυπα με κυκλοφορία λίγων εκατοντάδων φύλλων να έχουν περισσότερα έσοδα από την κρατική διαφήμιση από έντυπα που πωλούν δεκάδες χιλιάδες φύλλα. Ο υπουργός προσπάθησε να ξεγλιστρήσει χρησιμοποιώντας όρους όπως «ιδιαιτερότητα διαφημιστικής καμπάνιας», «στρατηγική δημοσιότητας», «ελευθερία της αγοράς» και αναφερόμενος σε στοιχεία για την εποχή της διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ.

Σχετικές αρθρογραφίες: Καθημερινή, ΠΑΡΟΝ, Πάσχος Μανδραβέλης, Στέφανος Μάνος, Στάθης Τσαγκαρουσιάνος