Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

Liagas for president

Με ενδιαφέρον διαβάσαμε τη συνέντευξη που παραχώρησε στην Εύη Δασκαλάκη του Kolonaki Press ο Γιώργος Λιάγκας. Ιδιαίτερα προσεχτικός ήταν ο παρουσιαστής του δελτίου ειδήσεων του Star στις απαντήσεις που έδωσε σχετικά με το κανάλι, για να μην αντικρύσει εκ νέου κίτρινη κάρτα από το Σταμάτη Μαλέλλη.

Στη συνέντευξη διαβάζουμε ότι τα υπόλοιπα κανάλια «προσπαθούν να αντιγράψουν το μοντέλο ειδήσεων του STAR, και γενικά του STAR ως καναλιού». Σε ό,τι αφορά την πολιτική σταδιοδρομία του (απέτυχε να εκλεγεί με το ΠΑΣΟΚ στη Λάρισα), ενδιαφέρουσα είναι και η σύγκριση που κάνει με τον Αλέξη Τσίπρα: «Αν λάβουμε υπόψη μας ότι και ο Αλέξης Τσίπρας είναι ένας lifestyle πολιτικός, ο οποίος στις δημοσκοπήσεις φαίνεται να έχει εκτοξεύσει τα ποσοστά του Συνασπισμού στα 15-17 τοις εκατό, φαίνεται ότι και ο κόσμος τελικά ζητάει -αν θεωρήσουμε ότι εγώ είμαι ανάλαφρος υποψήφιος- λίγο πιο ανάλαφρους υποψηφίους».

Κι ένα quiz: Ποιον εννοεί ο Γιώργος Λιάγκας στο ακόλουθο απόσπασμα;

Πριν από 3 χρόνια στο STAR παρουσίαζα μια βραδινή κοινωνικοπολιτική εκπομπή, το «Συνήθη ύποπτο» κάθε Τετάρτη βράδυ. Την ίδια ώρα λοιπόν, σε ένα άλλο κανάλι ήταν ένας άλλος συνάδελφός μας, παρουσιαστής δημοσιογράφος που είχε εκπομπή. Υπήρχε πολύς ανταγωνισμός εκ μέρους του σε σημείο που έκλεινα καλεσμένους για να έρθουν στην εκπομπή μου γιατί κάποιες στιγμές είχαμε το ίδιο θέμα και μου τους έπαιρνε. Θυμάμαι είχα κλείσει έναν καλεσμένο και του είχα πληρώσει το ταξί για να έρθει -αυτό είθισται όταν καλούμε κάποιον- και όταν τον πήρε τηλέφωνο ο υπεύθυνος παραγωγής της εκπομπής μου να τον ρωτήσει γιατί αργεί και του απάντησε ο ταξιτζής ότι τον κατευθύνει σε άλλο κανάλι, σε άλλη εκπομπή παρόλο που τον είχα κλείσει εγώ. Τον είχε πάρει ο άλλος παρουσιαστής και τον απείλησε ότι αν δεν πάει στη δική του εκπομπή θα βγει και του κάνει πόλεμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: